El Balcó de l'Isi

divendres, 26 de desembre del 2014

els meus nadals amb la familia reverter- vives



Nadal en una petita ciutat de la províncies de Barcelona. Olles Cocinex patrocina una subhasta a la qual van gent poderosa de tota la província convidar a dinar a un pobre a casa de família de rics .............

Jo vaig anar a parar a casa dels Reverter-Vives, Luis i Neus, jo no era pobre, però era orfe de família nadalenca i ells no són rics, de pasta, però si de cor, són multitriquimillonaris de cor, que si fos de or, serien més rics que la Xeic Nasser al-Khelaïfi, propietari del Paris Saint Germain.

I no acaba aquí segueixen sent la meva família adoptiva, fora  adoptiva, són la meva família des de fa ja 11 anys.

Mentre "Plácido", contractat a Madrid perquè recorri per la ciutat un estel nadalenca en el seu acabat d'estrenar motocarro, ha d'abonar la primera lletra del modest vehicle abans de la posta de sol i no té per menjar ........ ...


Isidre Abad , desembre 2014






Image and video hosting by TinyPic













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada