El Balcó de l'Isi

dimarts, 9 de desembre del 2014

Un amic del Baix Camp i jo

Escrit d'un amic i meu, ell també estima el seu poble.
Si Escrit d'un amic i meu, ell també estima el seu poble.

Si hagués nascut en un altre poble, sentiria el mateix no?. Ell i jo que hem viscut en altres pobles que no és el nostre (o també són el nostre) i també els estimem.

Ell i jo creiem que volem l'estoig mes que al continent.A on vivíem també varem trobat la mateixa gent, la mateixa enveja, el mateix amor, els mateixos odis ...

Volem la vall de llàgrimes, o volem més la vall que les llàgrimes?

Recordem amb nostàlgia, les nostres colles, els de petits i els de gran. Ens estimem?, si segur que si, però ho fem per nosaltres, perquè ens veiem entre ells i elles, perquè eren part nostra i nosaltres d'ells.

Sabem el meu amic i jo que això pot semblar per algú, una mica "heavy", però pot ser per les experiències passades, bones i dolentes.

Concloem en el mateix embut, i a partir d'ara escriure, parlaré en primera persona.
Vull el meu poble, el vull com la capsa de "Pandora", en el racó de les coses bones, que anem omplint tots nosaltres. Tothom estima al seu poble a partir del que posa dins la capsa, tot que amb el temps moltes imatges s'han esvaït, com les imatges d'unes bombolles de sabó.

Jo estimo els "Mundos sútiles, ingrávidos y gentiles como pompas de jabón.
I ara torn a mira el vídeo de YouTube, Montgat dels meus Amors, el descarrego, m'agrada i ho guardo en la meva capsa de "Pandora" en el racó de les coses bones.

Conclusió 2:
Això és que ens estimem, ni més ni menys, tot el que forma part de nosaltres .... Montgat i la seva gent.

Conclusió 3:
El meu amic i jo vam reflexionar sobre aquest escrit i que collons ... Ell em pregunta
- Isidre, tu vols al teu poble
Jo contesto
- Si.
Ell em diu:
- Doncs no cal ser tan minuciós. Jo estimo el meu poble.
Ell, el meu amic estima al seu poble ...i jo estimo Montgat

Nenes, nens, bona nit, bona nit Montgat i al agutzil suplent també.
salu2
Isidre

PD: Gràcies amic del Baix Camp, per deixar-me paraules per aquesta carta d'amor al meu poble i a la seva gent.

Imatges: Bateries, sol caient Barcelona i el mar el fons.

Musica: Per als trompetistes. L.O.V.E. per Nat King Cole, he estat a punt de posar una versió d'Andrea Motis, però he triat un vintage, un reserva.

http://www.goear.com/listen/9ff664e/l-o-v-e-nat-king-cole

L is for the way you look at me
O is for the only one I see
V is very, very extraordinary
E is even more than anyone that you adore can

Love is all that I can give to you
Love is more than just a game for two
Two in love can make it
Take my heart and please don't break it
Love was made for me and you

(trompeta instrumental)

L is for the way you look at me
O is for the only one I see
V is very, very extraordinary
E is even more than anyone that you adore can

Love is all that I can give to you
Love is more than just a game for two
Two in love can make it
Take my heart and please don't break it
Love was made for me and you
Love was made for me and you
Image and video hosting by TinyPic


Unes vistes al capvespre de Barcelona i detalls del mar fen 
rodones efecte delvent de mestral d'avui

























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada