El Balcó de l'Isi

dissabte, 29 de novembre del 2014

Divendres 28 de novembre de 2014. Els meus divendres, Primera Part

Fa dies que no truca, potser l'hauria de trucar jo no?

-Tu que creus?

No, no, em moriria si no contesta la meva trucada, no em trauria el disgust en setmanes.

És divendres, el nostre dia, i sols trucar, potser tinc una sorpresa i no truca per telefono i truca a la porta, ara té qué trucar abans tenia clau, una clau especial, una clau de color lila.

Els divendres eren especials, jo tenia abono al vol VY1004 de les cinc de la tarda de Madrid a Barcelona, i coincidíem molts coneguts i habituals residents a la capital del reino. 

En el meu cap es repeteix un vegada rere un altre avui és divendres.

És tard, no trucará, però pot ser que vagi al Cistell a comprar pernil del bo i uns tomàquets per sucar, la Natàlia el triará sense grassa, a ella no se li posa bé, si si hi vaig, un bon pernil amb pa amb tomàquet i xarrar, xarrar i....

El temps circula molt lentament, o ràpid com un coet, no se, estic neguitós, el cas és que passen els minuts, els quarts i no truca ni a un lloc ni a l'altre.

Truquen a la porta, m'entra una calor sufocant, tinc les orelles enceses hem cremen, vaig neguitós cap a la porta, m'entrebanco amb l'escalo i obro... és el meu germà.

De la calor de l'infern, passo al fred postmorten.

- Que nen vens a la Biblioteca? Avui presenten els vídeos dels fets del 1705, dels actes que es van fer a la platja el passat 10 de setembre.

Sense pensar ho dos cops dic:

- Sí, si anem.

No ha trucat i avui és divendres, bé però encara pot trucar, està clar, encara pot trucar, i la frase es va repetint en el meu cervell, encara pot trucar...

Ja sóc de tornada, ha estat bé, la durada perfecte, no se'm fet llarg i gairebé no he estat al cas, només mirava el mòbil.

Només tanca la porta, ara si, sonar el telefono fixo, despenjo i reconec la veu...

-Hola buenas noches soy Gladys le llamo de Jazztel...

To be continued.-

Nenes, nens, concurrència en general i surfistes atrevits una abraçada enormeeeee una que ús embolcalla a totes i a tots.

Bona nit
salu2
Isidre

Imatges: Onades i nois valents.

Musica, l'apropiada Meravigliosa Creatura - Gianna Nannini. Sergio Dalma te una versió en castellà molt bona. 


                                                     
                                          



 








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada