El Balcó de l'Isi

divendres, 28 de novembre del 2014

Plou i volia fotografiar la pluja

Dijous 27 de novembre de 2014


Ei, que feu?, Quina me, jo que avui me les mamava ben dolces mira quin panorama, aigua amb nom de Déu.

Hem dic plegaré aviat i faré unes fotos a la platja, tururut pa amb oli. Demà sortira  el sol i siiiiiiiii és divendres.

I a tu què tal, com t'anat el dia bé?
.
.
.
.
.

Bona nit per a tots, bona nit per tu en especial, bona nit per mi també, avui hem sento molt alegre, avui em sento molt feliç. Bona nit per a tots, bona nit per tu i bona nit per mi també.

Ara arribaran les cançons de salutacions i l'acomiadada del dia.

Bona nit, bona nit, anem tots a cantar, ballarem tots junts, abans d'anar a dormir, mira jo et dono les bones nits i ballo i ballo i ballo, et dono les bones nits i ballo, canto, i ric sense parar.

- MAMA EL PAPA ESTÁ BOIGGGGGGGG

Bona nit, fins demà nenes i nens i pareu de ballar, els veïns......
Abraçades per a tothom.
Isidre




Imatges: Aquest matí el cel estava increïble, ja heu vist les fotos de molts feisbuquerus, i mira jo de dintre la reixa de l'Abaixador de Montsolís, he fet unes instantànies amb el mòbil.
I una clàssica i històrica, però aquest cop completa, l'Església de Sant Joan i de Santa Maria, aquesta sí que sí. Oi Abelard?

Música: Ritme. John Travolta and Olivia Newton-John - You're The One That I Want

http://www.goear.com/listen/6ec734f/youre-the-one-that-i-want-john-travolta-and-olivia-newton-john

Algun cop heu llegit la lletra de la cançoneta? Doncs aquí està:

Tinc calfreds, s'estan multiplicant,
estic perdent el control,
perquè el poder que subministres
és electrificant.

Millor que et posis en forma,
perquè necessito un home.
I el meu cor està disposat per a tu,
millor que et posis en forma, millor que entenguis,
que he de ser fidel al meu cor.

Tu ets el que vull, oh,
cel, tu ets el que vull, oh,
cel, tu ets el que vull, oh,
no pots veure, oh de veritat, oh de veritat.

Si estàs ple d'afecte,
ets massa tímid per comunicar (Convey)
tenme en compte (medita prendre la meva direcció),
sent el teu camí.

Millor que et posis en forma,
perquè necessito un home.
que pugui mantenir-satisfeta,
millor que et posis en forma, millor que provis,
que la meva fe està justificada.

Però estic molt segura per dins,
tu ets el que vull, oh,
cel, tu ets el que vull, oh,
cel, tu ets el que vull, oh,
no pots veure, oh de veritat, oh de veritat.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada